Dotacja na utylizację azbestu
Wniosek należy złożyć na druku pn.: „Zgłoszenie od ostatecznych odbiorców korzyści”, dostępnym tutaj. Wydział Środowiska Urzędu Miejskiego w Grudziądzu mieści się pod adresem: ul. Sikorskiego 32-36. Wniosek można złożyć właśnie tam, można go też przesłać na adres: srodowisko@um.grudziadz.pl (liczy się termin wpływu i rejestracji zgłoszenia).
Zgłoszenie o usunięcie odpadów zawierających azbest może złożyć każdy właściciel lub posiadacz obiektu budowlanego zawierającego azbest, zlokalizowanego na terenie Grudziądza.
Zwracamy uwagę na bardzo krótki czas realizacji przedsięwzięcia, które należy zakończyć najpóźniej do 30 czerwca 2024 roku.
Szczegóły programu dostępne są tutaj oraz tutaj.
Marcin Mielnicki
Urząd Miejski w Grudziądzu
Data dodania 23 kwietnia 2024
Data edycji 23 kwietnia 2024