Dzisiaj otwarcie Pasażu Wiślanego. Klientów dowiezie londyński autobus
Od długich miesięcy grudziądzanie z ciekawością przyglądali się tej budowie. Interesowało przede wszystkim to, jakie marki znajdą miejsce w nowym centrum handlowym. Dziś wiadomo, że będzie to na pewno: Jysk, Rossman i Media Expert. Natomiast latem otwarty zostanie market spożywczy Marcpol.
W dniu otwarcia (piątek, 28 czerwca) dla gości parku handlowego przygotowano wiele atrakcji: między innymi rabaty, promocje i konkursy z nagrodami. - Jeden z naszych najemców, sieć handlowa JYSK, w dniu otwarcia parku handlowego przeprowadzi fantastyczną akcję dla klientów. Wypuszczone zostaną balony… z ukrytymi prezentami. Będą to kupony na zakupy o wartości 50 złotych! Dodatkowo JYSK, zaplanował konkurs wiedzy o firmie i jej produktach oraz ciekawy konkurs dla najmłodszych - mówi Łukasz Gruszczyński, Dyrektor Marketingu Rank Progress SA.
Z informacji, jakie udało nam się uzyskać, wynika że Media Expert także dwoi się i troi, żeby zrobić niespodziankę swoim pierwszym klientom. Co przygtował? Zabawę "Koło Fortuny", na zwycięzców której czekać będą trzy bony zakupowe na kwotę 500 zł.
Dodajmy, że nowo wybudowane centrum handlowe zajmuje powierzchnię 5500 mkw, a sama inwestycja opiewa na kwotę 9 mln zł.