Grudziądz w programie „Kocham Cię, Polsko!”
Prezydent Robert Malinowski, przedstawiciele samorządu oraz uczniowie II LO będą promować Grudziądz w "Kocham Cię, Polsko!"...
13 maja br. zostanie wyemitowany specjalny odcinek „Kocham Cię, Polsko”. Wystąpią w nim prezydent Robert Malinowski, przedstawiciele samorządu oraz uczniowie II Liceum Ogólnokształcącego. Tematem przewodnim będzie Grudziądz.
REKLAMA
Nagrania do programu odbędą się w najbliższy wtorek, tj. 22 marca. Przedstawiciele naszego miasta staną w szranki z drużyną przeciwną, którą stanowić będą między innymi: Edyta Herbuś, Michał Piróg i Przemysław Cypriański.
- Udział w programach telewizyjnych to doskonały sposób promocji miasta ukazujący potencjał turystyczny Grudziądza oraz kreujący jego wizerunek jako miejsca otwartego i przygotowanego na przyjmowanie gości – podkreśla prezydent Robert Malinowski.
Grudziądz w latach ubiegłych nieraz można była oglądać na antenie polskiej telewizji. Miasto promowane było w programach „Dzień dobry TVN” oraz „Kawa czy herbata?”. Dlaczego tym razem będzie to „Kocham Cię, Polsko!”? Ów program cieszy się wciąż rosnącą popularnością. Czego potwierdzeniem jest m. in. tegoroczna nominacja do Telekamery „Tele Tygodnia” jaką otrzymał on w kategorii „Teleturniej”. – Quiz muzyczno-rozrywkowy gromadzi przed telewizorami średnio 3,1 mln widzów, co stanowi największy, ok. 23 % udział w rynku – komentuje Magdalena Jaworska-Nizioł, rzecznik prasowy Ratusza.
Dodajmy, że udział w przedsięwzięciu to koszt 25 tys. zł. – Kwota ta zostanie zrefundowana w ramach unijnego programu pn. „Promocja Grudziądza jako ważnego ośrodka turystycznego i kulturalnego na mapie województwa kujawsko-pomorskiego podczas imprez targowo-wystawiennicznych i ogólnopolskich programach telewizyjnych” – dodaje rzeczniczka.
"Kocham Cię, Polsko!", 13 maja br., TVP 2.
- Udział w programach telewizyjnych to doskonały sposób promocji miasta ukazujący potencjał turystyczny Grudziądza oraz kreujący jego wizerunek jako miejsca otwartego i przygotowanego na przyjmowanie gości – podkreśla prezydent Robert Malinowski.
Grudziądz w latach ubiegłych nieraz można była oglądać na antenie polskiej telewizji. Miasto promowane było w programach „Dzień dobry TVN” oraz „Kawa czy herbata?”. Dlaczego tym razem będzie to „Kocham Cię, Polsko!”? Ów program cieszy się wciąż rosnącą popularnością. Czego potwierdzeniem jest m. in. tegoroczna nominacja do Telekamery „Tele Tygodnia” jaką otrzymał on w kategorii „Teleturniej”. – Quiz muzyczno-rozrywkowy gromadzi przed telewizorami średnio 3,1 mln widzów, co stanowi największy, ok. 23 % udział w rynku – komentuje Magdalena Jaworska-Nizioł, rzecznik prasowy Ratusza.
Dodajmy, że udział w przedsięwzięciu to koszt 25 tys. zł. – Kwota ta zostanie zrefundowana w ramach unijnego programu pn. „Promocja Grudziądza jako ważnego ośrodka turystycznego i kulturalnego na mapie województwa kujawsko-pomorskiego podczas imprez targowo-wystawiennicznych i ogólnopolskich programach telewizyjnych” – dodaje rzeczniczka.
"Kocham Cię, Polsko!", 13 maja br., TVP 2.
PRZECZYTAJ JESZCZE