Grudziądzkie Spichlerze nagrodzone
Grudziądzkie Spichlerze zajęły drugie miejsce w plebiscycie na 7 nowych cudów Polski. / fot. nadesłane
Drugie miejsce grudziądzkich Spichlerzy w plebiscycie National Geographic „7 nowych cudów Polski” to wspaniałe wyróżnienie i promocja Grudziądza na arenie nie tylko krajowej. 10 października prezydent Robert Malinowski odebrał dyplom z rąk redaktor naczelnej Martyny Wojciechowskiej.
REKLAMA
- Dziękuję wszystkim, którzy głosowali na nasze spichlerze, to dzięki zaangażowaniu lokalnych społeczności uzyskaliśmy wysoką lokatę w tak prestiżowym konkursie. Panorama Grudziądza ze spichlerzami jest niezwykłym zabytkiem i najcenniejszym obiektem naszego miasta, dlatego z całą pewnością będziemy nadal je promować – mówił prezydent Robert Malinowski.
W plebiscycie miesięcznika łącznie oddano blisko 10 tys. głosów. Pierwsze miejsce i prawie 16% głosów zdobył zabytkowy Pałac w Kozłówce, na grudziądzkie spichlerze oddano prawie 10% głosów, natomiast pozycję trzecią zajęły Kolorowe Jeziorka w Rudawach Janowickich.
- Polska jest najfajniejsza, tym hasłem na początku wakacji zaprosiliśmy Polaków do odkrywania miejsc mniej znanych, turystycznie niewyeksploatowanych i czasem nieco zapomnianych. Serdecznie gratuluję zwycięzcom tegorocznej edycji. Wiele z tych miejsc sama dopiero odkryłam, niezwykłe wrażenie zrobiła na mnie panorama spichlerzy, którą oglądałam przejeżdżając ostatnio przez Grudziądz – powiedziała Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna miesięcznika National Geographic Traveler.
Drugie miejsce Spichlerzy cieszy wszystkich. Ogromny wpływ na ocenę zabytku miało oświetlenie, które zamontowano na tydzień przed zakończeniem głosowania. Wtedy to Grudziądz z 5 miejsca awansował na drugą lokatę. Lokalny patriotyzm i głęboka wiara w zwycięstwo pozwoliły, aby nasze spichlerze dostały szansę zaistnienie w kraju i na świecie, a to być może wpłynie na rozwój, tak bardzo pożądanej w naszym mieście, turystyki.
- Miasto podejmuje wiele działań promocyjnych, bierzemy udział w targach, pokazujemy Grudziądz w programach telewizyjnych, wydajemy foldery i mapy, organizujemy koncerty, imprezy kulturalne i wystawy. Zwycięstwo w plebiscycie National Geographic to dla nas dodatkowa szansa na zaistnienie w ogólnopolskich mediach. Poza tym niebawem rozpoczną się prace związane z przygotowaniem strategii promocji miasta, w dokumencie zostaną zawarte m.in. zapisy dotyczące kierunku i narzędzi, które powinniśmy wykorzystać w promocji Grudziądza – dodała Małgorzata Sadowska-Rodziewicz, naczelnik Wydziału Kultury, Sportu i Promocji.
Źródło: nadesłane
W plebiscycie miesięcznika łącznie oddano blisko 10 tys. głosów. Pierwsze miejsce i prawie 16% głosów zdobył zabytkowy Pałac w Kozłówce, na grudziądzkie spichlerze oddano prawie 10% głosów, natomiast pozycję trzecią zajęły Kolorowe Jeziorka w Rudawach Janowickich.
- Polska jest najfajniejsza, tym hasłem na początku wakacji zaprosiliśmy Polaków do odkrywania miejsc mniej znanych, turystycznie niewyeksploatowanych i czasem nieco zapomnianych. Serdecznie gratuluję zwycięzcom tegorocznej edycji. Wiele z tych miejsc sama dopiero odkryłam, niezwykłe wrażenie zrobiła na mnie panorama spichlerzy, którą oglądałam przejeżdżając ostatnio przez Grudziądz – powiedziała Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna miesięcznika National Geographic Traveler.
Drugie miejsce Spichlerzy cieszy wszystkich. Ogromny wpływ na ocenę zabytku miało oświetlenie, które zamontowano na tydzień przed zakończeniem głosowania. Wtedy to Grudziądz z 5 miejsca awansował na drugą lokatę. Lokalny patriotyzm i głęboka wiara w zwycięstwo pozwoliły, aby nasze spichlerze dostały szansę zaistnienie w kraju i na świecie, a to być może wpłynie na rozwój, tak bardzo pożądanej w naszym mieście, turystyki.
- Miasto podejmuje wiele działań promocyjnych, bierzemy udział w targach, pokazujemy Grudziądz w programach telewizyjnych, wydajemy foldery i mapy, organizujemy koncerty, imprezy kulturalne i wystawy. Zwycięstwo w plebiscycie National Geographic to dla nas dodatkowa szansa na zaistnienie w ogólnopolskich mediach. Poza tym niebawem rozpoczną się prace związane z przygotowaniem strategii promocji miasta, w dokumencie zostaną zawarte m.in. zapisy dotyczące kierunku i narzędzi, które powinniśmy wykorzystać w promocji Grudziądza – dodała Małgorzata Sadowska-Rodziewicz, naczelnik Wydziału Kultury, Sportu i Promocji.
Źródło: nadesłane
PRZECZYTAJ JESZCZE