Nabór członków do Komitetu Rewitalizacji Miasta Grudziądza
Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami Miasta w sprawach dotyczących przygotowania, przeprowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą prezydenta w sprawach dotyczących wdrażania Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Grudziądza na lata 2024-2035.
Nabór został ogłoszony Zarządzeniem z 5 października 2023 roku, dostępnym tutaj.
Zgłoszenie chęci przystąpienia do Komitetu Rewitalizacji następuje na podstawie pisemnego formularza zgłoszeniowego dostępnego na:
- stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.grudziadz.pl (w zakładce Dla Mieszkańców/ Fundusze Unijne/Program Rewitalizacji/ 2. Rewitalizacja Miasta Grudziądza GPR),
- w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu bip.grudziadz.pl (w zakładce Nabór członków do Komitetu Rewitalizacji Miasta Grudziądza),
- w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1.
Wypełniony formularz w formie papierowej lub elektronicznej należy złożyć w zakreślonym wyżej terminie (decyduje data wpływu):
- w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, na parterze budynku przy ul. Ratuszowej 1 lub przesłać pocztą na adres siedziby Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, Wydział Funduszy Europejskich przy ul. Ratuszowej 1,
- w formie elektronicznej (skan formularza), na adres:fe@um.grudziadz.pl.
Nie będą rozpatrywane zgłoszenia:
- niepodpisane;
- złożone w innym terminie niż wyznaczony;
- przesłane w innej formie niż formularz zgłoszenia.
Informacja o wynikach naboru do Komitetu zostanie umieszczona po jego zakończeniu na stronie internetowej Miasta Grudziądza w Biuletynie Informacji Publicznej.
Członkowie Komitetu Rewitalizacji zostaną powołani w drodze Zarządzenia przez prezydenta Grudziądza.
Marcin Mielnicki
Urząd Miejski w Grudziądzu
Data dodania 09 października 2023
Data edycji 09 października 2023