Strategia promocji dobiegła końca
Walory wizualne Grudziądza promocją dla naszego miasta
Realizacja projektu pn. Opracowanie strategii promocji marki oraz identyfikacji wizualnej Grudziądza została zakończona
REKLAMA
Wykonawca, którego wyłoniono podczas przetargu wykonał badania pod względem atrakcyjności gospodarczej i turystycznej Grudziądza jako odrębnego miasta oraz jako miasta na tle innych w naszym województwie.
Poprzez konsultacje dokonał również analizy słabych i mocnych stron Grudziądza od strony wizualnej. Wyniki badań oraz analiz pozwoliły na wyznaczenie właściwych działań związanych z promocją.
Przez w/w wykonawcę opracowany został dokument „Strategia promocji marki i identyfikacji wizualnej Grudziądza na lata 2012-2017”, gdzie wyznaczone zostały strategiczne kierunki niezbędne dla promocji naszego miasta wraz z planem ich realizacji.
Przedsięwzięcie współfinansowane zostało ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2007 – 2013, jak również ze środków samorządu miasta
Poprzez konsultacje dokonał również analizy słabych i mocnych stron Grudziądza od strony wizualnej. Wyniki badań oraz analiz pozwoliły na wyznaczenie właściwych działań związanych z promocją.
Przez w/w wykonawcę opracowany został dokument „Strategia promocji marki i identyfikacji wizualnej Grudziądza na lata 2012-2017”, gdzie wyznaczone zostały strategiczne kierunki niezbędne dla promocji naszego miasta wraz z planem ich realizacji.
Przedsięwzięcie współfinansowane zostało ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2007 – 2013, jak również ze środków samorządu miasta
PRZECZYTAJ JESZCZE