Widzisz braki lub uszkodzenia, zgłoś to
Jeżeli kiedykolwiek chciałeś zgłosić braki w rozkładach, powiadomić nas o zniszczeniach w obrębie przystanków czy niedziałającym biletomacie, ale zgłoszenie telefoniczne lub mailowe było dla Ciebie zbyt czasochłonne, to teraz ten problem znika. Od teraz można bowiem skorzystać z Błyskawicznego Centrum Zgłoszeń, a wiadomości o wszelkiego rodzaju uszkodzeniach można wysyłać korzystając z jednej z popularnych aplikacji:
- SMS/MMS (Wiadomości),
- Messenger,
- WhatsApp,
- Telegram,
- Signal.
Wiadomość nie musi być skomplikowana, wystarczy podać:
- nazwę przystanku,
- krótki opis uszkodzenia,
- zdjęcie (opcjonalnie),
a następnie wysłać wiadomość na numer 453 020 701. Nie trzeba robić niczego więcej, warto jednak pamiętać o jeszcze kilku kwestiach, przede wszystkim o tym, że bieżące funkcjonowanie komunikacji można sprawdzać w aplikacji KiedyPrzyjedzie.pl, a w razie problemów zalecany jest kontakt z Dyspozytornią MZK pod numerem telefonu 56 45 04 222,
Usługa jest bezpłatna. Operator zgłaszającego nalicza tylko opłatę za wiadomość lub transfer danych. W większości przypadków te koszty są jednak wliczone w abonament lub ofertę PrePaid, gdy ktoś korzysta z aparatu na kartę.
W razie problemów z rozkładem jazdy można napisać na transport@um.grudziadz.pl.
Informujemy też, że odpowiednie oznaczenia pojawiać się będą na przystankach sukcesywnie wraz z wymianą rozkładów jazdy.
Marcin Mielnicki
Urząd Miejski w Grudziądzu
Data dodania 28 lutego 2023
Data edycji 28 lutego 2023