22 listopad 2019

BETFAN wprowadza w Polsce gry wirtualne od Playtech

fot. nadesłane
BETFAN, nowy legalny polski bukmacher, nawiązał współpracę z Playtech – liderem technologicznym w branży gier hazardowych. W ramach wieloletniej umowy BETFAN, jako pierwszy operator w Polsce, wprowadza na rynek ofertę Playtech Virtual Sports, czyli ultrarealistyczne gry wirtualne w najważniejszych dyscyplinach sportu. Oferta będzie zawierać takie gry jak: piłka nożna, koszykówka, tenis, wyścigi chartów, wyścigi konne, żużel i kolarstwo torowe. Nowy produkt to odpowiedź na rosnącą popularność sportów wirtualnych w Polsce. Według szacunków firmy Playtech, obecnie stanowią one 20-25 proc. zakładów sportowych w kraju.
- To unikatowy na polskim rynku produkt pod względem światowej jakości animacji. Playtech Virtual Sports w BETFAN już teraz zapewnia graczom szeroki wybór gier wirtualnych, umożliwiając obstawianie ulubionego sportu 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Wspólnie z Playtech planujemy rozwijać ten produkt w Polsce i sukcesywnie wprowadzać nowinki i modyfikacje. Obecnie w naszym kraju jest ponad 12 milionów aktywnych graczy różnych typów gier online’owych. Zamierzamy wykorzystać ogromny potencjał, jaki stwarza ten rynek. Stawiając na nowoczesne rozwiązania chcemy zająć na nim odpowiednią pozycję i dostarczać naszym klientom jeszcze ciekawszą ofertę zakładów – mówi Piotr Sienkiewicz, prezes zarządu BETFAN.

Playtech Virtual Sports to unikalne i ultrarealistyczne symulacje sportowych gier wirtualnych w 3D. Opracowane zostały w najnowocześniejszej technologii, na bazie najlepszych na świecie animacji wykorzystujących technikę przechwytywania ruchu, tzw. motion capture, dzięki czemu zapewniają wysoce realistyczne wrażenia z gry. By dodatkowo wzbogacić doświadczenia graczy, w ramach Playtech Virtual Sports udostępniane są statystyki dla wszystkich zespołów i sportowców z każdej dyscypliny, co umożliwia analizę historycznych wyników i formy drużyn przed postawieniem zakładu. W grach wykorzystano też komentarz dla wszystkich dyscyplin obecnie dostępny w języku angielskim. Na początek Playtech Virtual Sports w BETFAN będą działać w wersji desktopowej, czyli dostępnej na komputerach stacjonarnych, a docelowo przygotowana zostanie też wersja mobilna z aplikacją. Nowy produkt spełnia wszystkie wymogi ustawy o grach hazardowych.

- Wdrożenie Playtech Virtual Sports w BETFAN to przełomowy krok dla obu firm na polskim rynku. Udostępniamy graczom najbardziej realistyczne gry wirtualne, z których będzie można korzystać na wszystkich kanałach, platformach czy urządzeniach. W ofercie znajdą się, między innymi najbardziej zaawansowana graficznie na rynku koszykówka, piłka nożna, tenis, wyścigi koni i chartów, a także zakorzenione w sercach Polaków żużel oraz kolarstwo. Pozwalają one użytkownikom na obstawianie szybkich meczów z bardzo dynamiczną akcją i osiąganie wygranych w krótkim czasie. W przyszłości oferta będzie uzupełniona o nowe, najlepsze w swojej kategorii zakłady na żywo, Futbol League czy Trotting - zapowiada Tomasz Mogiła, Country Manager firmy Playtech.

Zgodnie z raportem Regulus Partners z 2018 r., światowy średni zysk brutto z gier sportu wirtualnego (GGR) wynosi 5,6 mld złotych przy dynamice 9 proc. r/r. Według przedstawionych w raporcie prognoz tak duży wzrost utrzyma się przez kolejne 6 lat, generując dodatkowe 4,3 mld złotych brutto. Zakłady sportowe przez długi czas triumfowały głównie w punktach stacjonarnych, dziś coraz większą rolę odgrywa internet. Szacuje się, że w latach 2019-2025 przychody z tego rodzaju rozrywki będą stanowić ok. 40 proc. światowej sprzedaży zakładów sportowych. Od 2010 roku ten wynik oscyluje w granicach 25 proc., a Europa jest drugim co do wielkości rynkiem sportów wirtualnych. Liderami są Włochy, które posiadają 20 proc. globalnego udziału oraz 47 proc. rynku europejskiego, oraz Wielka Brytania z ok. 15 proc. udziałem w światowych wynikach i ok. 19 proc. na Starym Kontynencie. We Włoszech nadal dominuje sprzedaż stacjonarna, tymczasem w Zjednoczonym Królestwie przeważa oferta internetowa.

Ze względu na dominującą rolę sportów tradycyjnych zwłaszcza na rynku brytyjskim, najpopularniejsze gry wirtualne dotychczas opierały się głównie na wyścigach psów i koni, ostatnio wzrost popularności odnotowują zaś internetowe rozgrywki piłki nożnej. Z analiz Playtech obecnie najpopularniejsza w Polsce jest piłka nożna, która stanowi ok. 80-90 proc. wszystkich zakładów. Na drugiej pozycji znajduje się tenis. Nasz rodzimy gracz w pierwszej kolejności stawia na szeroką gamę sportów, wysokie wygrane i przejrzyste zasady rozgrywek i wyników, które są głównym wyróżnikiem Playtech, dzięki niemalże fotorealistycznej grafice.

Więcej o Playtech: www.playtech.com


BETFAN jest polską, legalnie działającą firmą bukmacherską online. Wyróżniają ją innowacyjne rozwiązania i szeroki zakres proponowanych zakładów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, BETFAN jako jedyny w Polsce bukmacher oferuje na szeroką skalę zakłady na rozrywkę, obejmujące tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu, ekonomii czy nawet pogody. W sumie proponuje miesięcznie ponad 1,5 mln różnych zakładów. W ciągu 3-4 lat BETFAN chce znaleźć się w gronie pięciu największych licencjonowanych firm bukmacherskich w Polsce.

Playtech jest wiodącą w branży gier hazardowych firmą technologiczną założoną w 1999 roku, notowaną na giełdzie w Londynie. Dostarcza rozwiązania hazardowe klasy intelligence-driven, oprogramowanie rozrywkowe, usługi, gry oraz platformę technologiczną pośród najbardziej popularnych produktów branżowych, w tym kasyno, kasyno na żywo, zakłady wzajemne, sporty wirtualne, bingo i poker. Jest pionierem technologii omni-channel dzięki zintegrowanej platformie Playtech ONE. Playtech ONE dostarcza oparte na danych doświadczenie marketingowe, rozwiązanie single-wallet, CRM i narzędzia do odpowiedzialnej gry niezależnie od platformy, we wszystkich swoich produktach zarówno digital, jak i retail.
Firma Playtech współpracuje z wiodącymi firmami na regulowanych i nowo regulowanych rynkach oraz inwestuje w wiodące marki w celu dostarczania technologii gier hazardowych opartych na danych w całym łańcuchu retail oraz online i internetowych. Playtech dostarcza swoją technologię w oparciu o model B2B wiodącym w branży operatorom retail oraz online, naziemnym kasynom i podmiotom wspieranym przez rząd, takim jak loterie. Od grudnia 2018 roku w Polsce współpracuje z Totalizatorem Sportowym. Dzięki tej współpracy powstało Total Casino - pierwsze, legalne kasyno online, które nieustannie jest rozwijane.
Playtech zatrudnia łącznie około 5800 pracowników w 17 krajach.
PRZECZYTAJ JESZCZE
REKLAMA

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez w Grudziądzu

kiedy
2019-12-17 19:00
miejsce
Centrum Kultury Teatr, Grudziądz,...
wstęp biletowany
kiedy
2019-12-20 19:30
miejsce
Klub Akcent, Grudziądz, Wybickiego 38
wstęp biletowany
kiedy
2020-01-25 17:00
miejsce
Centrum Kultury Teatr, Grudziądz,...
wstęp biletowany
kiedy
2020-01-26 20:00
miejsce
Centrum Kultury Teatr, Grudziądz,...
wstęp biletowany




Szanowny Czytelniku!

Przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów.
Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź Dalej" lub "X"), zgadzasz się na wskazane poniżej działania.


Stosowanie plików cookies i innych technologii

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:
- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.


Administratorzy danych

Administratorem tych danych jesteśmy my, czyli Twoje-Miasto Sp. z o.o., ul. Legionów 57A 86-300 Grudziądz jak również nasi Zaufani Partnerzy z którymi współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w Polityce Prywatności.


Jak wykorzystujemy Twoje dane

W ramach świadczonych przez nas usług staramy się wyświetlać reklamy odpowiadające Twoim zainteresowaniom, które dotyczą naszych produktów oraz produktów klientów korzystających z naszych usług reklamowych (marketing bezpośredni). W tym celu wykorzystujemy informacje zapisywane w plikach cookies, które otrzymujemy podczas korzystania z naszych stron. Nasze działania podejmowane są zgodnie z obowiązującym prawem w ramach tzw. uzasadnionego interesu administratora danych, ponieważ chcemy, by wszystkie nasze usługi, w tym wyświetlane reklamy, były najlepiej dopasowane do potrzeb użytkownika.


Wykorzystywanie Twoich danych przez naszych partnerów

Podobne działania w celach marketingowych podejmują nasi Zaufani Partnerzy, którym udostępniamy powierzchnię reklamową na naszych stronach. Wśród Zaufanych Partnerów znajdują się dostawcy technologii reklamowej, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne oraz reklamodawcy.
Nasi partnerzy gromadzą i wykorzystują informacje określające Twój sposób korzystania z naszych serwisów. Dzięki temu wyświetlają reklamy najbardziej dopasowane do uzyskanych informacji oraz udostępniają je innym podmiotom wyświetlającym lub zlecającym reklamę w Internecie.
W związku z reformą prawa ochrony danych osobowych nasi partnerzy potrzebują Twojej zgody na działania, których dokonują na naszych stronach. W przypadku jej udzielenia nasi partnerzy będą mogli, w ramach uzasadnionego interesu, wykorzystać Twoje informacje także dla celów analitycznych służących ocenie skuteczności podejmowanych działań marketingowych.
Pamiętaj, że ewentualna zgoda jest Twoją dobrowolną decyzją, natomiast brak jej udzielenia może wpłynąć na Twój komfort korzystania z naszych serwisów. Reklamy nieodpowiadające zainteresowaniom użytkownika są nie tylko nieatrakcyjne, ale i drażniące dla odbiorcy.

Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"). Udzieloną zgodę możesz w każdej chwili wycofać, co jednak nie będzie równoznaczne z tym, że korzystanie z tych informacji do czasu wycofania zgody było niezgodne z prawem.


Jakie masz prawa?

Masz pełne prawo do zgłoszenia podmiotowi wykorzystującemu Twoje dane osobowe żądania dostępu do tych informacji, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Pamiętaj jednak, że nie w każdym przypadku możliwe jest zrealizowanie Twoich praw w odniesieniu do informacji zapisanych w plikach cookies.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.