Grudziądz gotowy na EURO 2012
Mecze EURO 2012 oglądaj w Grudziądzu.
Co prawie każdy Polak robił w środę wieczorem? Oglądał historyczny mecz na Stadionie Narodowym, gdzie Polska podjęła reprezentację Portugalii. Wszyscy liczyli na dobry początek i właściwie taki był. Pomimo bezbramkowego remisu mecz stał na wysokim poziomie. Jak zatem forma piłkarzy wyglądała będzie na EURO? Emocji będzie wiele, ale co robić gdy mecz się skończy? W Grudziądzu z pewnością znajdziecie ciekawe zajęcie.
REKLAMA
Do EURO 2012 pozostało niespełna sto dni. Będzie to okres gorący nie tylko dla miast, w których rozgrywane będą mecze, ale także dla miast sąsiednich. W czerwcu Polska zjednoczy się i wspólnie dopingować będzie biało-czerwoną reprezentację. Jednak same mecze to nie wszystko. Trzeba przecież zająć się czymś w przerwie pomiędzy transmisjami, dlatego Grudziądz przygotował specjalną ofertę dla odwiedzających nasze miasto turystów. - Największym atutem Grudziądza w kontekście EURO jest położenie względem miast, w których będą się odbywały mecze mistrzostw Europy. Z uwagi na bliskość i łatwość dojazdu, przede wszystkim do Gdańska, Grudziądz ma szanse stać się bazą pobytową dla kibiców z zagranicy. - mówi Michał Czepek z Informacji Turystycznej w Grudziądzu.
W przerwie pomiędzy meczami
W ramach kampanii „Co robić po meczu” miasto pragnie zainteresować kibiców zagranicznych ofertą grudziądzkich hoteli, bazą gastronomiczną, atrakcjami turystycznymi oraz meczami, które transmitowane będą w różnych częściach naszego miasta. Dlatego aby zachęcić do spędzenia czasu wolnego w Grudziądzu, Informacja Turystyczna opracowała przewodnik w dwóch wersjach językowych (angielskiej i niemieckiej) oraz serwis internetowy. - Celem kampanii promocyjnej jest zapełnienie miejsc noclegowych w Grudziądzu. Nasze miasto może być atrakcyjne dla kibiców nie tylko ze względu na bliskość Gdańska, ale także z powodu relatywnie niskich cen noclegów – w Gdańsku ceny hoteli w czasie trwania EURO są wyższe nawet dziesięciokrotnie. Istotne z punktu widzenia promocji miasta jest także zaprezentowanie Grudziądza jako miejsca atrakcyjnego dla osób lubiących aktywny wypoczynek. - dodaje Michał Czepek.
Foldery promocyjne będą głównym produktem przedstawianym w marcu podczas największych w Europie targów turystycznych ITB w Berlinie. Ponadto wydane zostały liczne gadżety nawiązujące do historycznych rozgrywek Mistrzostw Europy, po raz pierwszy rozgrywanych w Polsce.

W przerwie pomiędzy meczami
W ramach kampanii „Co robić po meczu” miasto pragnie zainteresować kibiców zagranicznych ofertą grudziądzkich hoteli, bazą gastronomiczną, atrakcjami turystycznymi oraz meczami, które transmitowane będą w różnych częściach naszego miasta. Dlatego aby zachęcić do spędzenia czasu wolnego w Grudziądzu, Informacja Turystyczna opracowała przewodnik w dwóch wersjach językowych (angielskiej i niemieckiej) oraz serwis internetowy. - Celem kampanii promocyjnej jest zapełnienie miejsc noclegowych w Grudziądzu. Nasze miasto może być atrakcyjne dla kibiców nie tylko ze względu na bliskość Gdańska, ale także z powodu relatywnie niskich cen noclegów – w Gdańsku ceny hoteli w czasie trwania EURO są wyższe nawet dziesięciokrotnie. Istotne z punktu widzenia promocji miasta jest także zaprezentowanie Grudziądza jako miejsca atrakcyjnego dla osób lubiących aktywny wypoczynek. - dodaje Michał Czepek.
Foldery promocyjne będą głównym produktem przedstawianym w marcu podczas największych w Europie targów turystycznych ITB w Berlinie. Ponadto wydane zostały liczne gadżety nawiązujące do historycznych rozgrywek Mistrzostw Europy, po raz pierwszy rozgrywanych w Polsce.

PRZECZYTAJ JESZCZE